דף הבית
קורס אנגלית עסקית
מסלולי אנגלית עסקית לארגונים וחברות
קורס לשיפור אנגלית עסקית במסגרת קבוצתית בארגון

קורס לשיפור אנגלית עסקית במסגרת קבוצתית בארגון

במטרה להגביר את האפקטיביות של עובדים ומנהלים בחברה במהלך עבודתם בחו"ל או מול גורמים בינלאומיים, מתרכז הקורס הקבוצתי בפיתוח והקניית מיומנויות תקשורת ובשיפור אנגלית עסקית, כולל ניהול שיחה יומיומית, עריכת שיחות טלפון ושיחות ועידה, בניית מצגות, כתיבת מיילים, תקשורת בין-תרבותית, ניהול משא ומתן ועוד. כל זאת נעשה תוך הרחבת אוצר המילים והטרמינולוגיה הקשורה לאנגלית עסקית הרלבנטית לקבוצה, וכן תוך ניתוח של אירועים עסקיים בזירה הבינלאומית והתנסות בתרחישים שכיחים על ידי סימולציות ומשחקי תפקידים.

דוגמה לקורס לשיפור אנגלית עסקית:

שלב I. כלים לשיפור אנגלית עסקית - Tools for Upgrading Your Language

טרייאינגליש - קורס לשיפור אנגלית עסקית במסגרת פרטנית

1. הצגה אישית – Introducing Yourself and Your Company

הצגת העצמי, המשרה והחברה שבה עובדים משתתפי הקורס תוך סימולציות ומשחקי תפקידים מעולם העסקים הבינלאומי.

שיעור אנגלית עסקית בזום

2. ניהול שיחות טלפון ושיחות ועידה – Making Telephone & Conference Calls

השיעור עוסק בהקניית מיומנויות של שיחה בטלפון ושיחות ועידה, תוך הטמעת אוצר המילים וביטויים רלבנטיים על ידי משחקי תפקידים וסימולציות של סיטואציות עסקיות שכיחות.

טרייאינגליש - תכנים ומאמרים

3+4. אנגלית מקצועית בארגון – Professional English in the Organization

מעבר ודיון במאמרים רלבנטיים ולמידת אוצר מילים טכני הקשור למקום העבודה ושילובו הנכון בכתיבה ובשיחה. זאת תוך סימולציות של מצבים רווחים בהם נעשה שימוש באנגלית מקצועית בארגון.

שלב II. מיומנויות תקשורת עסקיות - Business Communication Skills

5. תקשורת יומיומית והתמודדות עם סיטואציות שכיחות במשרד – Daily Communication

תרגול התקשורת המילולית היומיומית על ידי מעבר על נושאי שיחה שכיחים תוך שילובם היעיל של ביטויים ופתגמים. זאת על מנת לפתח את יכולת הביטוי והביטחון העצמי בהתמודדות עם סיטואציות שכיחות במשרד.

טריאנגליש - מסלולי הלימוד

6. תקשורת מול דוברי אנגלית – Communicating with English Speakers

שדרוג כישורי השיחה מול דוברי אנגלית ע"י שימוש בשפה ובאוצר מילים מתאימים והולמים את הנסיבות, שימוש שונה באוצר מילים בין מדינות דוברות אנגלית, וכן הבנת מושגים וביטויים רווחים בחברה האמריקאית ובחברה הבריטית.

טריאנגליש - אנגלית עסקית בסביבה בינלאומית

7. מודעות בין תרבותית – Intercultural Communication

פיתוח מודעות ורגישות לרקע התרבותי של איש העסקים, חשיבות המחקר המקדים, מנהגי תרבות שונים בהקשרים עסקיים, סטריאוטיפים, היררכיה של סמכות, שימוש בהומור ועוד.

Socializing Skills

8. מיומנויות חברתיות בהקשר העסקי - Socializing

ליטוש ואימון כישורי הדיבור בסיטואציות עסקיות בלתי-פורמאליות כגון ארוחות עסקיות, מסיבות, אירועים ואירוח. כמו כן יתורגלו שיחות small talk בנושאים מגוונים כגון פוליטיקה, כלכלה, חברה, ספרות, תקשורת ועוד. השיעור ישלב התנסות בסיטואציות השונות על ידי יצירת סימולציות ופעילויות אינטראקטיביות מגוונות.

שלב III. שיפור אנגלית עסקית - Talking Business

טרייאינגליש - ניהול משא ומתן באנגלית שמביא תוצאות!

9+10. בנייה והעברת מצגות מול דוברי אנגלית – Effective Presentations

הגדרת קהל היעד והצגת הנושאים והטיעונים בסדר הגיוני וברור תוך שימוש יעיל במילות קישור ובאמצעים שונים לשכנוע. תרגול המצגת יעשה תוך קישור התיאוריות שנלמדו לתכנים מעשיים שישמשו את המשתתפים בעבודתם. כל זאת במטרה לשפר ולתרגל את יכולות הפרזנטציה של המשתתפים, ולפתח בהם תחושת בטחון בהציגם מול קהל דובר אנגלית.

טרייאינגליש - רשימת שאלות לאימון לקראת ראיון עבודה באנגלית

11. ניהול פגישות – Managing Meetings

למידת שפה שימושית לניהול ישיבה, הצגת טיעונים ויצירת שאלות מורכבות, תוך תרגול הנלמד על ידי דיון בנושאים הקשורים לפגישות בארגון, משחקי תפקידים וסימולציות מגוונות.

טריאנגליש - שאלות נפוצות

12. דקדוק שימושי כהכנה לכתיבה עסקית – Language Knowledge

חזרה, מעבר וסיכום של נושאי דקדוק מרכזיים כהכנה לשיעור הכתיבה העסקית. בין הנושאים שיילמדו: חלקי הדיבר, שימוש בזמנים השונים, מילות קישור ויחס, כינויי זיקה ועוד.

טרי אנגליש - מסלול אישי באנגלית עסקית

13. עקרונות הכתיבה העסקית – Business Writing

התמקדות בפורמטים שונים של e-mails ומכתבים עסקיים, תוך הדגשת חשיבות המסר החיובי, שימוש נכון בזמנים, מילות קישור ויחס. כמו כן, יילמד אוצר מילים סטנדרטי ושילובו הנכון בכתיבה.

14. הצגת מידע פיננסי – Presenting Financial Information

מעבר על אוצר מילים כללי הקשור לנושא, תוך שימת דגש על צורות שונות של הצגת נתונים ושימוש במספרים. המידע ייושם על ידי סימולציות הכוללות הצגת נתונים הקשורים לניהול תקציב ותכנון פרויקטים.

15. מיומנויות שכנוע ומשא ומתן – Negotiation Skills

פיתוח מיומנויות שיחה הקשורות לסיטואציות של שכנוע וניהול משא ומתן וכן הבנת סגנונות שונים והבדלים בין-תרבותיים בניהול משא ומתן. כל זאת תוך ניתוח והתנסות באירועים עסקיים רלבנטיים.

לייעוץ מקצועי מלאו פרטים