ההנהלה

יפעת מן מנכלית חברת טריי-אינגלית להוראת אנגלית עסקית

יפעת מן

מנכ"לית ומנהלת מקצועית

מייסדת ומנהלת חברת TriEnglish, המלווה מנהלים ובכירים בהטמעת כישורי תקשורת עסקית באנגלית מעל 20 שנה.

יפעת בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תואר ראשון בתקשורת עסקית ובפסיכולוגיה מאוניברסיטת Montclair בארה"ב, וכן בעלת תעודת הוראה באנגלית מטעם המכללה האקדמית אחווה.

במהלך שהות ממושכת בארה"ב רכשה יפעת שליטה מלאה בהוראת השפה האנגלית, וכן ידע מקצועי וניסיון רב בהתנהלות עסקית אפקטיבית בסביבה גלובאלית.

יפעת מתמחה באימון אישי וקבוצתי של מנהלים ואנשי עסקים, תוך דגש על שיפור מיומנויות תקשורת עסקית, לרבות העברת מצגות מול קהל דובר אנגלית, כתיבה עסקית, הכנה לראיונות עבודה ופיתוח מודעות ורגישות בין-תרבותית.

כמנכ"לית TriEnglish, עוסקת יפעת בפיתוח עסקי, גיוס מורים, בניית תוכניות לימוד ופיתוח חומרי הוראה איכותיים, וכן בהעברת קורסים, הרצאות והכשרות מקצועיות לחברות וארגונים הפועלים בעולם העסקים הבינלאומי.

באקדמיה יפעת מרצה לאנגלית למטרות אקדמיות ומרצה לאנגלית עסקית עם מיקוד בשיווק. כמו כן, היא מלמדת אסטרטגיות למידה במסגרת סדנאות לסטודנטים בתחילת לימודיהם.

זוהר בראל מנהלת קשרי לקוחות בחברת טריי-אינגליש אנגלית עסקית

זהר פרייז בראל

מנהלת קשרי לקוחות

זהר בעלת תואר בכלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן וכן בוגרת לימודי תעודה במסחר אלקטרוני.

מתמחה בניהול מערכי שיווק ומכירה מול שווקים בארץ ובחו"ל ויצירת כלי מכירה; פיתוח נתחי שוק חדשים ושימור לקוחות אסטרטגיים, הובלת תהליך מיתוג ,בניית תוכניות שיווק וניהול צוות מכירות.

במסגרת תפקידה כמנהלת קשרי לקוחות ב-TriEnglish היא אחראית על מתן מענה למתעניינים, ליווי לקוחות בתהליך הרישום לקורסים, ניהול מעקב שוטף אחרי קורסים פעילים ומתן שירותי תמיכה הן לצוות ההדרכה והן ללקוחותינו. כמו כן היא אחראית על עמידת צוות הדרכה ביעדי הקורסים.

אופיר אלירז מנהלת קשרי לקוחות חברת טריי-אינגליש אנגלית עסקית

אופיר אלירז

מנהלת קשרי לקוחות ואדמיניסטרציה

אופיר היא בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון.

במסגרת תפקידה כמנהלת קשרי לקוחות ב-TriEnglish היא אחראית על מתן מענה למתעניינים, ליווי לקוחות בתהליך הרישום לקורסים, ניהול מעקב שוטף אחרי קורסים פעילים ומתן שירותי תמיכה הן לצוות ההדרכה והן ללקוחותינו. כמו כן היא אחראית על עמידת צוות הדרכה ביעדי הקורסים.

במסגרת תפקידה כמנהלת אדמיניסטרטיבית היא אחראית על עבודה מול ספקים, תחום הנהלת החשבונות וניהול מלאי חומרי הלימוד.

אישיותה החיובית, בשילוב כישוריה מעולם ההנדסה והניהול, באים לידי ביטוי בשירות מקצועי ומסור אותו היא מעניקה ללקוחותינו ולצוות ההדרכה שלנו.

לייעוץ מקצועי מלאו פרטים