סיוע בגיוס עובדים דוברי אנגלית

בזירת העסקים הגלובאלית של ימינו, תפקידים רבים בתעשייה דורשים יכולת תקשורת גבוהה באנגלית עסקית. רמת האנגלית של המועמד מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר וכן גורם מכריע בקבלתו לעבודה. פעמים רבות מאוישים תפקידים בהם נדרשת רמת אנגלית גבוהה, בעובדים ברמה לא מספקת של אנגלית עסקית, ובכך מאבד הארגון זמן יקר ונכנס להוצאות מיותרות הכרוכות בגיוס מועמד לא מתאים לתפקיד ובהחלפתו.

אנו מציעים שירות התומך בגיוס מועמדים הנדרשים לרמת אנגלית עסקית ברמה גבוהה. השירות כולל מבדק רמה מקיף וראיון עבודה באנגלית. סיכום וניתוח של המבחן (הכולל את כל מיומנויות השפה, ביניהם: דקדוק, הבנת הנקרא, כתיבה וכמובן דיבור ע"י ראיון טלפוני או פרונטאלי מקיף עם המועמד), מאפשרים לנו להגיש ללקוח תוצאות מדויקות ודוח מתומצת על רמת האנגלית של המועמד.

 

למי מתאים השירות

השירות מתאים לחברות וארגונים העובדים עם שווקים בינלאומיים וקולטים עובדים, שבמסגרת תפקידם נדרשים לתקשר באנגלית עסקית. השירות מומלץ לעסקים המעוניינים לגייס את העובדים המתאימים ביותר, ולבצע את תהליך הגיוס באנגלית בצורה מקצועית ואפקטיבית.

השירות מתאים גם לעסקים קטנים יותר אשר עוסקים בייבוא וייצוא וקולטים לחברתם אנשי קשר, פקידים/ות אשר שעומדים בקשר עם מדינות אחרות ונדרשים לרמת אנגלית עסקית גבוהה.

איך זה עובד?

השירות ניתן בשני אופנים:

  • היום מרבית השירותים ניתנים ב-'שלט רחוק' – מעבירים את המבחן למועמד במייל ובנוסף עורכים ראיון טלפוני עם כל מועמד.
  • במפגש אישי – נציג שלנו מגיע לחברתכם, מעביר למועמדים את המבחן ועורך להם ראיונות עבודה אישיים (מתאים בעיקר לימי גיוס מרוכזים).

בתום התהליך, אנו מגישים לכם דוח (כולל ציונים, סיכום והמלצה) לגבי רמת האנגלית של המועמד ומידת יכולתו לתקשר ברמת האנגלית הנדרשת במסגרת התפקיד אליו הוא מועמד.

חברות אשר נעזרות בשירות זה מקבלות תמונה ברורה המשקפת נאמנה את רמת האנגלית של העובדים אותם הן מגייסות, ובכך נהנות מגיוס המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד.

לייעוץ מקצועי מלאו פרטים